Tuesday, March 24, 2009

Tuesday it is

Pyttsan, jag trodde jag skulle vara hemma klockan ett i natt! Nix pix! TRE var jag hemma! Men tidningen ser bra ut ialla fall, den kommer ut imorgon. Det är otroligt hur hjärnan funderar på natten. Vi kom på de värsta rubrikerna ever. Favoriten var nog "Do you know a language? Students at LACC do." Ja jag vet att den inte säger er mycket och det inte låter roligt alls, men i natt var den faktiskt väldigt rolig och jag har fnissat lite åt den idag också.
Jag är trött som ett spjut men stjälper i mig kaffe för jag ska dra iväg till stallet och sen plugga. Vi har ialla fall soligt och relativt varmt, och det ska tydligen fortsätta så resten av veckan. Woohoo!!

1 comment:

Anonymous said...

Haha.. Läste om din blogg på bloggtoppen. Såg att du saknade dill och gräslökschips.. Jag bodde i spanien ett tag och det var fasiken det enda man saknade.. alltid om ngn varit på besök i swe så hade dom med sig det tillbaka, hade stort värde :) Var bara tvungen att skriva det.. konstigt att man kan sakna sånt så mkt :) Vad är det för journalistik du pluggar föresten? //