Saturday, March 14, 2009

Lördag idag

Det här har varit en lång och stressig vecka, men nu har jag ialla fall kvällen och morgondagen ledigt. Eller...ja i morgon ska jag ju till stallet och hinna rida Demon som jag inte ridit alls denna vecka (tack och lov för Malin och Camilla som rider en dag var i veckan nu) och så ska jag baka en tårta samt åka hem till Maria för lite småplock och champagne eftersom det är hennes födelsedag.
Vi har även en awards på tidningen, min section (Arts & Entertainment) så jag måste hinna med att se en massa studentfilmer och rösta på den bästa. Det är första gången vi har den här awardsen, men det är inte jag som kommit på det. Kul grej tycker jag, alltid kul att kunna pusha nån och ge dem en liten klapp på axeln.

Jag har börjat fota rätt mycket för mina klasser och det är jättekul, det enda trista är att jag inte har en "fancy" kamera utan en snap och shoot 8 megapixels. Både jag och A vet vilken kamera vi vill ha, men just nu har vi inte råd att skaffa en tyvärr, så jag får "make do" med den vi har.

No comments: