Sunday, March 15, 2009

JAG SKA SE DEPECHE!! WOOHOO!!


Steg upp tidigt, städade undan i köket och som en riktig husmor ställde jag mig och bakade en tårta. Men sen när jag tog ut kakfan från ungen så fastnade den i formen och dessutom hade den inte rest sig eller vad det heter, så resultatet blev en liten trasig ömklig kaka. Avvägde att åka förbi ett bageri och inhandla en färdig, men ändrade mig och nu sitter kaka nummer två i ugnen. Resultatet får vi se om femton minuter; blir det bageri eller inte?
Maria fyller år så jag ska dit, innan det ska jag rida men hennes hus ligger vägg i vägg med stallet så jag går bara över dit direkt efter att jag är klar i stallet.
Wohooo!!! Köpte biljetter till Depeche alldeles nyss!! Den 17 augusti ska jag och Larsa på konsert, tjohooo vad kul!! Fick inte tag på världens bästa biljetter men Hollywood Bowl är inte stort och ligger bara nedför backen, det tar alltså bara fem minuter att åka dit. LOve love love deras nya låt och videon är jättebra med, ganska hemsk men så jäkla bra! En video man kan titta på flera gånger utan att bli less på den.

(Bild från Hollywood Bowls hemsida)

3 comments:

Anonymous said...

Bloging is the ways were people share their greatest think and ideas and your Blog is such things.

Gunilla said...

Ja,nu maste jag ju erkanna att jag blev JATTE avundsjuk att du ska ga och se Depeche Mode!!
Det vill ju jag ocksa..sista gangen for min del var okt 2001,min sista kvall i London,innan vi flyttade darifran!
Hur gick det med tartan/kakan...? Ha ha,blev det nagot bageri?

yoakeem said...

Lyckans ost. de tomtarna ska ju spela i Arvika i år. Inte fan tänker jag dra iväg och tälta med massa fjortisar i leran i värmländska skogarna. Nej nej...