Thursday, March 26, 2009

Torsdag



Red första gången den här veckan - åh vad underbart det var! Tog även hand om Tawni ( en annan häst) vars mamma är bortrest, hon är så himla fin och rar, den där hästen, över 20 år gammal och gnäggar nuförtiden när jag kommer. Man blir alltid lika glad när hästarna gnäggar åt en. Har ju inte kunnat spendera så mycket tid i stallet pga skola och jobb så när jag väl är där och HAR TID så är det ju very najs.
Prommade med hundarna vid Hollywood Reservoir som ligger i krokarna och nu ska jag strax laga pasta och plugga matte. Men A får ingen mat för jag är sur på honom.
Om två veckor är det springbreak, skönt med en liten break från skolan. Fast jag kommer att jobba lite extra då tänkte jag, så jag får in lite extra stålar.
Läser en bok av Åke Edvardsson. Tycker inte den är speciellt bra och jag irriterar mig på språket. Men eftersom jag har börjat läsa den så fortsätter jag.

No comments: