Thursday, February 12, 2009

Torsdag

Min dag började inte bra, usch den började faktiskt ganska hemskt.
Jag kom körandes på motorvägen då jag såg en liten hund, typ chihuahua, som knallade vilset omkring vid avfarten. Jag stannade och skulle försöka fånga den, men hann inte....Den blev påkörd och dog! Alltså inte av mig, han vandrade ut bland alla bilar innan jag hann fram. Usch, det var riktigt hemskt....

Förutom en tråkig början så var dagen ok. Longerade och red Demon, jobbade, kom hem och skrev på en artikel för skolan...Nu ska jag gå och lägga mig. Skönt att det är helg och skönt att jag inte börjar lördagsskolan förran nästa helg (för det är President's Day här på måndag så skolan är stäng...Men jag måste jobba, fnys!)

1 comment:

yoakeem said...

Men fyyyy. Kan inte ha varit kul att se det. Stackars liten...