Thursday, February 26, 2009

Spöket Laban

Så skönt att vara ledig, I love it! Vaknade och drog till stallet, longerade min fina, underbara Demon och sen hade M lektion med mig som gick skitbra, det behövde jag! Sen drog jag till Alis stall och red ut med Ali, solen sken, hästen hette Calvin och det var så himla mysigt och helt underbart! Handlade lite på Trader Joe's och har sen gjort lite skolarbete och läst lite i min Grisham bok. Ska snart ut med hundarna en sväng för kvällen, tvingar med mig A. Har inget emot att gå omkring i mörkret, för vårt område är väldigt säkert men om det är något som freakar ut mig så är det att vara ensam i min chefs hus. Vi bor ju nedanför dem i en gästlägenhet och fan så obehagligt det är att vara ensam i deras hus. Så A får allt komma med mig när jag ska in och kolla till allt och släcka eller tända ljus. Jag hörde för flera år sen att det spökade här och första gången jag nånsin hörde nåt när jag var på mellanvåningen, ensam hemma, hörde en massa springande steg på ovanvåningen, men när jag sen kom upp var ingen där. Efter det har flera andra saker hänt, men bottom line is att det inte är kul att vara ensam där.

No comments: