Wednesday, February 25, 2009

Hej till publiken

Ska snart tillbaka till El Skolo för jag har matte ikväll. Hade skoltidningsmöte innan och passade på att göra lite grejer när jag inte var tvungen att skynda mig tillbaka till jobbet. En dansk tjej har börjat på tidningen, en vi pratar engelska med varandra för det är ju inte så lätt att förstå det där språket.
Tror jag måste koka lite kaffe, eller brygga är väl ordet, innan jag ska tillbaka. Förresten, det allra värsta med matten är att han ska ha oss elever räkna upp saker högt framför alla andra, vilket jag avskyr; remember, matte är inte min starka sida. Hittills har jag klarat mig för jag har låtsas räkna när han letar med blicken efter villiga elever, men snart gör han väl så att han går efter klasslistan och då är det kört.

1 comment:

Gunilla said...

Men ar inte du ocksa dansk?...och sen sag du Depeche Mode i konsert i Stockholm,fast de spelade i Kopenhamn...ha ha