Saturday, February 7, 2009

Hepp

Är ensam hemma för en gångs skull. A sitter hos Simon och spelar dataspel.
Jag funderar på vad jag kan ha för gott hemma att gnaga på. Svar: Inget. Jag försöker ju att inte köpa hem en massa gott eftersom jag vräker i mig det (och A blir utan.) Men det hade ju varit gott med nåt gott...Kanske jag kan koka te och äta skorpor med massor av smör..?
Det har ju regnat här i två dagar så idag när jag kom till stallet blev det ingen ridning utan jag gick bara omkring med Demon i typ en timme. Hästarna måste ju röra på sig, men banan är ju alldeles för slaskig och det går inte att rida. Skulle hjälpt en kompis med hundadoptioner idag men tillställningen ställdes in så det blev inget. Istället tog jag en fika med Larsa på Melrose och tittade på folk. Vi såg bl a en man som var avlad med en råtta och en galen snubbe som vi var noga med att inte få ögonkontakt med så han inte skulle börja skrika på oss. Sen så pratade vi om hur Lars borde se ut när han blir gammal. Vi kom överens om att han borde plastikoperera sig helt stel,fylla ut munnen,tunna ut näsan jättemycket, sätta i stora löstander (veneers) som ska vara extremt vita, vaxa bröstet och ha en öppen skjorta med guldkedja,ha ett smalt guldbälte och spetsiga cowboyboots oavsett klädsel.
Sen så kom jag hem och har inte gjort ett skit fast jag borde.

No comments: