Friday, December 5, 2008

Nu är det bara en vecka och en dag kvar i skolan. Men det är ju en del saker som ska grejas innan det; måste fota en rulle och framkalla, montera ett foto och fixa det, och så skriver jag min final i foto nästa fredag eftersom jag inte är där sista fredagen. En till uppsats och några övningar kvar i engelskan och så finals i mina två jourre-klasser samt skoltidningen. En hel del pluggande för mig alltså denna helgen. Nästa termin ska jag läsa matte...huuu! INTE mitt favoritämne. Wish me luck, I need it!

Det trista är att jag inte hunnit med att träna så mycket som jag vanligtvis gör och dessutom har jag svullat en hel och ätit onyttig mat så ni kan ju räkna ut vad det betyder...Suck. Oh well, nästa år så....

Funderar på om jag ska dra på mig vinterjackan och ta med hundarna på en promenad innan jag sätter igång med engelskan..

No comments: