Thursday, March 20, 2008

Torsdag



Håller på att kolla resor till Sverige till sommaren. Ska ju även skicka in pappersarbete för mitt gröna kort och var osäker på hur det funkar med att resa under tiden, men man får tydligen förlangt det man har ytterligare ett år medan man väntar på det nya kortet. Ska bli superskoj; dels att gå på en kär väns bröllop och sen att få träffa alla andra underbara vänner man har. Sist jag var hemma i Sve en sommar var 2003,så det var ett tag sedan. Ashlee kommer inte att åka med mig denna gången, han reser till Europa efter mig.
Var på Universal Studios idag och så klippte jag mig. Undrar vad jag ska göra med hårfärgen...Några förslag?? Just nu ser jag mest dassig ut,blir håret för mörkt är det för gothic tycker jag och är det för ljust så försvinner hela jag. Och min hårfärg har en dragning till rött och det avskyr jag!!
Dagens Hästsnack: Demon är lite off på vänster framben så vi tar det lugnt
Dagens väder: ca 20 plus
Dagens mat: Quesadilla
Dagens drog: Insulin som jag gav Marias katt
Dagens cool: se bilden ovan

No comments: