Sunday, March 23, 2008

MC Hammer anyone?

Vi har haft ca plus 25 grader i flera dagar nu - hur skont som helst! Maste medge att man saknat varmen och nu nar den ar har sa njuter jag for fullt. Spenderade em vid poolen med en Corona i handen. Aven Snuggles tog sig ett dopp, han verkade gilla det...lite ialla fall!
Var ut igar pa ett stalle som heter Lucy's 51 - syftar pa de 51 olika sorters martinis de har. Vet inte riktigt vad jag tyckte om stallet, det var mycket underliga manniskor dar men det innebar  ju att jag nojd och glad kunde sitta och peoplewatch som ju ar sa kul. Pa vagen hem stannade vi till pa Bob's Big Boy ( burger stalle) men andrade oss i sista sekund, var for trott. Hade lust att ta till med en dans for folket pa restaurangen bara for att se vad de skulle saga om det. Tank er sjalva att se nagon ( som for ovrigt inte kan dansa) ta itu med en grym brakedancing for att sedan bara buga och tacka och ga darifran. Jag vet att jag hade uppskattat det men alla har ju inte min humor.
Helgens plus: Helt klart vadret!
Helgens minu : Na, kommer inte pa nat daligt denna helg!


1 comment:

Gunilla said...

Japp,nu har jag kommit in har,for att lamna kommentarer....
Ha ha,du har kvar din sjuka humor och galna tankar..."Tank om jag skulle gora en breakdance har"
Jag far ocksa sadana plotsliga tankar och det ar ju jatteroligt,eller hur?
Hur lange ska du stanna i Sverige i sommar? Synd att vi inte ar dar!
Kram