Friday, April 18, 2014

Glad påsk

Var till Kurravaara igår där min kusin har stuga. Vilken stuga det var, så himla mysig! Maria var där med sina barn och barnen hade så roligt tillsammans; de var påskkärringar, letade ägg, åkte madrass...Vädret var skönt, inte så soligt men skönt, vi var ute mest hela tiden och grillade och drack kaffe.
Känner mig lite ledsen och lite less just nu, saknar L.A. väldigt mycket och tycker att livet i Gällivare är så torftigt. Jag vet inte vad jag ska ta mig till, känner mig fast och vill härifrån. Jag tänkte att jag skulle stanna kvar här för mina föräldrar men jag vet inte om jag kan. Det lönar sig inte att klaga men det är så fruktansvärt tråkigt här...

Ska iväg till pulkbacken idag, ska träffa upp en kompis och hennes barn som är här över påsken. Det är fint väder ialla fall.

No comments: