Tuesday, October 29, 2013

Regn i oktober

Igår var jag fruktansvärt trött. Inte på dagen, men när kvällen väl kom var jag helt slut. Hämtade pigan från mamma och pappa, kom hem, somnade på soffan med lillisen på magen. Sen vaknade jag till, lade henne och så tog jag en varm dusch och hoppade i säng. Idag är jag mycket piggare. Skönt!
Fört henne på dagis, handlat, skulle hämta motionscykeln från mamma men den var i stugan så jag får börja cykla senare i veckan.
Jobbade mycket förra veckan för chefen är sjuk och ska även jobba imorgon. Behöver pengar så det är bara bra.
Slaskigt och regnigt här, det är riktigt halt. Konstigt väder med tanke på att det varit riktigt kallt förra veckan.
Ska göra lite sallad nu och så göra mig i ordning för jobbet. Inte för att det tar länge, har fortfarande tjafs i ögonen...
Red Donder förra veckan, så himla kul, det är verkligen så himla roligt att rida! Love it!

No comments: