Friday, October 18, 2013

Hoppning på schemat

Red igår, första gången på länge. Jag har ju varit sjuk, VAB, bortrest, jobbat...Men nu var det alltså dags och jag red Ti Amo (gullgubben) och vi hoppade! Jag har adlrig hoppat mycket och sist var med Demon några skutt 2010. Hindrena var ju inte mer än kanske 60cm men det var högt för mig. Skitkul var det!! Och Ti Amo är ju så duktig och bra så jag behövde bara sitta på.
Pigan är på dagis och jag ska till jobbet snart. Ska plocka undan lite, och sen gå iväg. Det är snö på marken nu och det var -12 imorse, osäker på hur kallt det är nu.
Var till Top för att försöka beveka dem att byta min lägenhet och de har ju så dumma skäl att man blir så förbannad. "Vi byter inte mellan kommuner" "Vi har alltid gjort så här" bla bla. Jaja, jag tar det till Hyresnämnden.

No comments: