Sunday, October 13, 2013

Förvirrad

Ögonen blir inte bättre, det här har pågått en månad nu. Usch. Jag har vant mig vid att inte ha ögonsmink men det är ju lite trist förstår, speciellt som man jobbar i en sminkaffär.
Pigan sov hos mormor i natt och jag sov ut till kl åtta. Sen kom jag på att hon ju har dagis och så skyndade mig iväg. Väl hos mamma kom jag på "Vänta lite, vad är det för dag..." och var tvungen att fråga mamma...Det är ju söndag idag!
Var till Sävast en sväng i fredags, tittade till stugan och pappa slog av vattnet. JAg åkte in till stan i Luleå och skulle handla en matta på Åhlens som jag funderat på länge, men då hade de utförsäljning där för Åhlens ska öppna i en ny lokal. Dock inga mattor, bara lite småsaker och lite kläder så det blev ingen matta den här gången heller.
Nu måste jag städa lite, sen hämta pigan. Hon skulle absolut inte med mig hem igen.

No comments: