Monday, May 28, 2012

Blåst och spring i bena - not!

Tog en kaffe med Biggi igår på Åhults, eller Nyfiket som det heter nu. Det var trevligt, många skratt blev det. Innan dess jobbade jag och sen var jag hemma hela kvällen.
Är så enormt irriterad de senaste dagarna, det är bättre för tillfället, men helt plötsligt kommer det en "burst" av ilska. Men men, så är det ibland.
Mamma är på fotvård nu, hon fick det i morsdagspresent. Pigan ligger ute och sover.
I söndags var det min första Mors Dag. Och om en månad fyller pigan ett år, tiden går fort!
Det blåser utav fanken här, har gjort ett par dagar. Det snöade dessutom lite, inte så det blev snö på marken, men ialla fall... Var är sommaren??
Jag har ont i knät. Började ju glad i hågen att springa förra veckan, men har nu pajjat knät! Helvete!! Det går inte alls bra med min träning! I vintras hann jag åka skidor i ca tio dar innan det blev askallt, sen åkte vi till LA och sen var jag sjuk ganska länge. Och nu när jag tänkt börja jogga så gick det åt helsike, det med. Hoppas det blir bra snart, och då blir det elljusspåret för min del, klarar tydligen inte av ens grusmark...
Har köpt tio-kort till gymmet och varit på yoga och spinning, men det får ju vänta lite för min del.
Annars har jag inte så mycket att berätta. Ha en bra dag!

No comments: