Sunday, January 22, 2012

Oj då...

Ja vad kan man säga - inte världens bästa på att uppdatera...
Allt är bra här, jobbar på och det är kul - har världens bästa kollegor, mycket skratt på jobbet. Jag och Anneth käkade middag på Idet häromkvällen, det är långt ifrån den pizzerian det var för en 20-25 år sedan. Kristallkronor i taket, dämpad belysning, god mat...

Har börjat åka längdskidor och det är faktiskt kul! Jag åkte väl senast för sisådär 25 år sedan eller nåt och det har aldrig direkt varit en favvosport, men nu tycker jag det är jättekul. Skitsamma att en tant 20 år äldre än jag åkte om mig och en gubbe tio år äldre varvade mig två gånger, det är kul ialla fall. Flåset är ju som sagt var inte det bästa, men hey - jag har inte tränat på ungefär ett och ett halv år så man kan inte förvänta sig något annat. Varit jättesugen på att köpa en crosstrainer, men har inte gjort det. Skulle varit perfekt de dagar då man kanske inte hinner eller har lust att gå ut, eller de dagar då det är för kallt. Vi får se.
Ska fika med J & J som är här på besök i helgen, det ska bli kul. Eftersom vi inte setts på länge finns det mycket att ta igen.

No comments: