Friday, August 26, 2011

Fredagsmys

I miss you little man, and it doesn't stop hurting.


Fikade med Lotta idag - jag är som glad för det här med fikandet och det syns! Har ju inte fått sätta igång med motionerandet ännu pga kejsarsnitt, och jag passar på att äta och fika dagarna i ända trots att jag ju då borde ta det lite lugnare med ätandet så det blir lättare att komma i form. Men det gör jag alltså inte.

Har känt mig lite sorgsen senaste tiden, saknar L.A., tycker att jag inte fick ett riktigt avslut. Saknar Toby, saknar Irving, Ziggy...Saknar att ha ett eget hem, saknar värmen, saknar mina vänner, saknar att rida...Samtidigt är jag ju så otroligt glad över lilla A, hon är verkligen en ljuspunkt i mitt liv. Men nu har vi varit hemma i ganska många månader och tristessen i Gällivare gör sig påmind. Sen så är jag ledsen över lite andra grejer med, men det tar jag inte upp här.

Ska på 40-års fest imorgon, Anneth fyller år och jag ska dit innan och sminka henne. Det ska bli kul att gå på partaj ett tag, blir ju inte så länge för min del men det ska bli kul att träffa lite folk.

Ska nu sätta mig framför teven med en kopp te. A är superförkyld och hostar så mycket att det innebar att han fick sova på soffan förra natten och så blir det nog ikväll med. Lillpigan vakanr annars.




Ha're gott!

No comments: