Monday, December 6, 2010

Måndag 6 dec

Julmässa igår, det enda jag köpte var lakritspipor. Ska ju till Sverige i jul så jag känner inte ett sånt enormt behov av att köpa en massa dyra godsaker. Träffade några man känner men inte så många som man vanligtvis brukar. Men trevligt var det!
Köpte en liten tröja till Toby idag, ska posta en bild så ni får se, han är så fin i den!
Tjejen kunde inte komma och titta på Dimas idag, det regnade ju i natt så arenan var för blöt för att rida i, hon kommer på lördag istället.
Kollar Dexter på teve, den serien är ju jättebra. Många bra serier på teven nuförtiden.
Har en del julisar kvar att handla, några är inköpta men några är kvar. Letar förgäves efter fina tomtar till min mor -hon samlar- men jag hittar inte vad jag är ute efter. Det är väl konstigt, i Los Angeles...
Anyways...

No comments: