Wednesday, September 8, 2010

Wednesday

Bilder från Rikards BBQ häromhelgen




Ikväll ska jag till skolan och kolla om jag kan adda en matteklass. Jag kom ju inte in på någon matteklass och jag behöver två klasser till om jag ska ta min B.A så jag måste läsa detta avskyvärda ämne. Skolan har addat några matteklasser och denna är måndag och onsdag och i måndags var det ju Labor day så skolan var stängd. Hoppas jag kommer in på denna, det är ju så många som behöver ämnen och klasserna är fullproppade.
Hade Art och franska igår, båda klasserna är roliga och lärarna bra. Kommer ihåg en del, men har glömt en del också. Men jag har alltid gillat språk, det enda jag ångrar är att jag inte pluggat mer språk innan. Läste ju franska i fyra år och tyska i tre, men sen blev det inget mer med det. Hade varit roligt att kunna prata ett till språk. Men jag kommer nog att läsa franska nästa termin ocks å.
Ska hoppa i duschen och sen jobba, måste ta in bilen till mekanikern igen. "Check engine" lampan är på igen.

No comments: