Friday, September 3, 2010

Julresa bokad!

Nu är julresan bokad, det blir tre veckor i Sverige, gu' så skönt!! hade egentligen tänkt ta en vinterklass som börjar tredje januari, men sen tänkte jag att jag behöver semester och två veckor i Sverige är för kort tid. Det blir även tre nätter i Stockholm på vägen tillbaka till L.A.
Har haft Art klass och franska, gillar båda lärarna. imorron har jag min yoga klass! Innan jobbar jag och tar Andy till stallet för att rida - för er som inte vet jobbar jag med en autistisk pojke och han rider några dagar i veckan. Jag stiger hellre upp tidigt på lördagen och jobbar nån timme, och har en ledig söndag, än att jag måste jobba söndagar och ha nåt bokat varje dag.
Annars är allt bra, har faktiskt sprungit denna vecka, måste få in motionen varje vecka. Har sagt upp mitt gym medlemskap eftersom jag aldrig går, det är verkligen att slänga pengar i sjön. Innan, när jag hade annorlunda schema, funkade det bra för när Andy var i Pasadena på tutoring så brukade jag gå på gymet som låg fem minuter bort. Men som sagt, det schemat har jag inte längre.
Nu ska jag hoppa in i duschen och så upp och jobba. Så exalterad över julen!!!!!!!!

No comments: