Monday, September 6, 2010

Labor Day (Ledig dag)

Träningsvärk! Jobbade på kort trav och red sedan en annan häst barbacka, ajaj men bra träning!
Sen gick jag och Maria och såg "Eat Pray Love" som jag tyckte var jättebra, den har fått ganska dålig kritik och de som läst boken (jag har inte läst den men den står i min bokhylla) kanske är besvikna, men både jag och Maria tyckte att den var superbra!
Nu lagar jag mat till hundarna (kyckling, de är carnivores men inte jag) och sen om en stund ska jag springa. Jag och Ashlee käkade på Chipotle igår, har aldrig ätit där innan, men det är ett mexar ställe. Hur som helst var deras burritos gigantiska och jag åt den tredjedel igår, en tredjedel idag och kommer att äta den sista biten imorgon! Så man kan gott säga att jag fick valuta för pengarna.
Annars har det varit en lugn helg, vad har jag gjort egentligen? Inte mycket alls faktiskt, men jag hade min första yoga lektion i lördags! Måste ha en gympaklass för min degree och då valde jag yoga. Älskade det, vi gjorde nu inte speciellt mycket yoga första gången men jag hade minsann träningsvärk i armar och mage igår och idag. Vi avslutade med några minuters avslappning och meditation - oj, vad skönt! Känner att jag kommer att gilla detta, mucho!!

1 comment:

Gunilla said...

Aha! "Eat Pray Love" kommer ut pa bio har nasta vecka och jag tycker den verkar bra,om man ska ga efter reklamen pa TV!
Oj,vad jag onskar att jag hade varit dar och atit en MEGA burrito!
Du vet hur stora portioner jag kan ata,sa jag undrar om jag hade lyckats att ata hela pa samma dag!!?
Kram