Monday, April 13, 2009

Moanday

Jag har varit trött mest hela helgen. Det innebar att jag tackade nej till att se både Lars och Rikard fast jag och Lars tog en promenad igår och det är ju alltid nåt. "Kom på ett glas vin!"sa Lars efteråt men jag var benhård och sa att nej, jag ska inte dricka på ett tag nu, måste rensa kroppen så få se hur länge det håller. Vill ju så gärna komma i form och träna och vara nyttig och man måste ju börja nånstans.
Idag är det skola igen, jag har lite ångest eftersom det är production night på tidningen och det innebär en sen natt ikväll, och så det här jäkla jaktandet från jobb,möte och så jobb igen och så production night...Har dessutom inte gjort alla läxor, suck...
Känner mig lite nere, är inte på topp, inte inspirerad...

2 comments:

yoakeem said...

Inte vara deppig. Snart kommer vi! :)

Gunilla said...

Nar jag tycker allt ar bara jobbigt,tanker jag pa mitt motto: "Things can only get better"
Vilket de ocksa alltid gor!!
Imorgon blir det en toppendag och idag ar glomd...
Forresten visade jag Anna var Islandska dans igar,precis som jag lovade! Hon var riktig duktig..fast nar hon skulle visa Keith hade hon glomt den och hittade pa eget!
Kramar