Friday, April 17, 2009

Friday!

Jag har ont i benen. Är lite skakig faktiskt. Jag tvingade mig själv att rida kort trav, vilket innebär att man sitter ned i sadeln hela tiden då hästen springer, och det är ganska så jobbigt, allra helst då jag lagt av mig när det gäller ridningen och inte är i lika bra form som jag var vid den här tiden förra året.

Vi har helt underbart, härligt väder, cirka 23 plusgrader och det kommer att vara ännu varmare hela helgen. Jag har min fotoklass i morron och måste ta lite mer bilder eftersom jag var lite efter innan påsklovet. Jag som älskar att fotografera är så oinspirerad av denna klass, läraren är verkligen skitdålig. Rätt lärare spelar verkligen stor roll, oavsett om man tycker om ämnet eller ej.

Käkade etiopiskt igår med Maria, Irene, Malin och Ali, himla gott och mysigt. Jag fick introducera dem till denna underbart goda mat eftersom Linn och Beate båda flyttat tillbaka till Sverige och det är dom jag brukade gå med...Men alla älskade maten så jag kan lugna mig med att jag slipper gå dit ensam i fortsättningen... =)

No comments: