Tuesday, April 22, 2008

Monica styvmoder...eller nat sant

OK sa jag har inte bloggat dessmer pa sistone. Borjade pa en blogg haromdagen men da vagrade pc:n att funka som den skulle och det blev ingenting. Sa nu blidde det en blogg utan prickar pa bokstaverna.
Ashlees dotter som annars bor i Frankrike ar pa besok. Det har blivit Disneyland, Universal Studios, ridturer, dopp i poolen, restaurangbesok och shopping och saklart gossegull med alla djuren. Hon har haft en jatterolig vistelse och vill inte aka hem ( aker pa torsdag). Hur ar det man sager..Av med hatten eller en fjader i hatten eller nat sant,- ja hatti-hatti till alla foraldrar som forst har ett jobb och sa ett till nar de kommer hem. 
Nu ska jag gora veggie tacos och dricka en Hefeweizen och kolla pa SpongeBob Squarepants eller nat sant. Ha det!

1 comment:

Gunilla said...

Ja, Dexter ja...Keith tittade pa det i Sverige och tjatade att jag skulle folja den serien ocksa. Han var saker pa att jag skulle alska det...Men det blev aldrig av och nu har han laddat ner de senaste avsnitten han inte har sett,pa datorn...maste vara nagot speciellt med Dexter forstar jag.
Har ar det runt 25 grader...lagom hostvader ..men i helgen ska det visst bli 28-29C...hmm..
Kul att vara styvmamma ett tag? Om hon ar snall sa gar det val an, ha ha.. Kramar