Friday, April 11, 2008

30 grader, du kan lita pa mig, du kan lita pa mig!

Varmen ar har!!!
( Innan jag fortsatter, forlat att ni far lasa det har utan prickar over bokstaverna, jag orkar inte logga in pa pc:n).
Vi har haft 30 gradig varme i tva dagar nu och det ska fortsatta! Tjohoo!! Jag red tva hastar i morse och drack nastan en och en halv liter vatten efter mina ritter.  Jag klagar inte!! I love it! Men jag ar slut som artist och ska bara dricka nan ol och ta det lugnt ikvall. 
Ashlee's dotter kom hit igar fran Frankrike och haller pa att gora sig i ordning for poolen. I morron ska vi traffa familjen Thorn, Simon's mamma ar har och vi maste hinna traffa henne innan hon aker tillbaka till Sverige pa tisdag.
Dexter!! Upptackte denna harligt vrickade tv-show haromveckan - Ashlee har sagt att jag borde kolla den men det har inte blivit av. Men jag tog mig tid att titta pa On Demand dar alla avsnitten finns lagrade, och kunde inte slita mig!! Kan inte vanta tills den tredje sasongen kommer ut! Helt underbart! 
Ashlee kom hem helt salig efter att ha hittat kaktusar pa 99:an ( dar allt kostar 99 cent)!
Det ar helg, fy bovelen vad skont!



No comments: