Saturday, June 14, 2014

Hmm..


På många sätt har det här varit en asig vecka. Ridingen är alltid kul och vi red sista torsdagsridningen häromdagen, jag red Donder. Härligt för hästarna med sommarlov men jag kommer att sakna ridningen såklart.
Det sägs ju att man ska göra sig av med negativa energier, men om det nu är så att man inte kan? Att man måste spendera en del av sitt liv med denna negativa energi? Jag får sån ångest av att det kommer att vara så, går inte in på vad det är men det känns inte bra. Hur kan någon som man inte känner på bara fem minuter sprida sån negativ energi och få en att tappa lusten? Avskyr att jag tänker så mycket på detta men det är svårt att låta bli.
Träffade MS och hennes pojkvän på Kicks häromdagen, de är här en vecka. Ikväll ska jag träffa dem på bilträffen. Ska bli skoj. Som tur är, är det soligt, ialla fall just nu.

No comments: