Sunday, March 2, 2014

Mars

Söndag. Lägenheten ser ut som ett slagfält. Jag håller på att röj aupp så gott det går samtidigt som jag läser några sidor av en bok av Deon Meyer, en ny favvoförfattare.
jobbade igår och det var jättemycket folk, har inte varit så busy på länge. Tiden gick ganska fort ialla fall. Hälsade på A efter jobbet och gick ut med hundarna. Sen hämtade jag pigan hos mamma och pappa.
Det har varit vårlikt väder hela veckan. I måndag och tisdags var vi i Råneträsk och skottade hustaket, snön var tung och blöt och vi hann inte ens klart men fick bort det mesta.
Ridit i måndags och torsdags, Donder och Max. Jag var ganska trött i måndags så det gick sådär, och i torsdags gick det också sådär. Jag måste börja koncentrera mig igen.
Annars händer inte så mycket. Livet går vidare.

No comments: