Tuesday, March 11, 2014

Halli hallå

Ashlee är här men åker tillbaka till Stockholm idag. Han kom i måndags, jag hämtade honom från Kiruna. Så mycket billigare att flyga dit även om man måste betala bensin.
Har möte idag med jobbet, med regionschefen. Slutar tidigt, klockan ett och det är jätteskönt.
Riktigt vårväder, det är varmt men isigt.
Var i Sävast i helgen, i stugan. Det var otroligt skönt. Åkte in till Luleå och shoppade lite. Det kändes tungt i hjärtat att anlända till Luleå där min bror spenderade så mycket tid och där han hade våra kusiner Niklas och Magnus som han tyckte så mycket om, de var som bröder.
Träffade även min moster plus man och min morbror plus fru. Resan dit tog dock fyra timmar för väglaget var hemskt. Det spöregnade och sen snöade det jättemycket så man hade ingen sikt.
Red bara en gång förra veckan eftersom det var sportlov och de hade ändrat ridtiderna och i måndags red jag inte alls för pigan ville inte att jag skulle åka iväg.

No comments: