Friday, May 10, 2013

Hello hey

Var på lite irriterat humör idag när jag skulle och jobba, främst för att jag fick ett meddelande om att hon som skulle jobba extra idag var sjuk. Missförstå mig rätt, jag var naturligtvis inte irriterad för att hon var sjuk för det kan man inte rå för, men jag hade känt på mig att jag inte skulle få rida denna vecka och så blev det så. Sen kan man ju undra om jag framkallade det genom att tänka så...? Ialla fall så var jag irriterad men det blev faktiskt bättre sen. Cyklade till och från jobbet hem till mor och far där jag hämtade pigan, så handlade vi på ICA och sen bar adet av hem. Vi badade och tittade lite teve innan hon somnade. Nu är det snart dags för mig att sova. Jobb imorron,ska även försöka hinna springa. Eller hinna, det är klart jag hinner, men man vill ju umgås med sitt barn också. I och för sig tar ju nu inte träningen så lång tid så det går nog bra.
Well, well...Det är väl allt för just nu. Natti.

No comments: