Saturday, May 4, 2013

Godmorgon söndag

Lite si och så med träningen denna vecka och har inte ätit helt bra heller. Men så blir det ju ibland. Jag var dock på yoga i fredags, alltid nåt. Och så red jag Znapsen i onsdags tror jag det var. Skulle haft ridlektion på fredagen men vi hade teori. det är ju dressyrtävlingar på RKD hela helgen så det var väl antagligen därför. Var med Ann och hennes yngsta dotter och kollade en sväng igår, jag satt bara med på en klass eftersom mamma är lite krasslig och jag inte ville att de skulle behlva vara barnvakt så länge. Pigan har ju också varit sjuk, ja hon är lite krasslig ännu men mår ganska bra.
Våren kommer och drar sig bort ganska samtidigt. En dag snöar det, nästa är det sol. Jag saknar värmen och måste till värmen snart igen.
Pigan sitter i soffan och kollar på Bolibompa ("Bompa!" som hon säger) och jag dricker kaffe och läser Aftonbladet, Dn etc på nätet.

No comments: