Saturday, April 20, 2013

Lite träning

Ledig denna helg, skönt. Vet inte riktigt vad jag skall hitta på. Imorron ska jag käka med Anneth ialla fall men annars så vet jag faktiskt inte. Hde lite ont i knät efter zumban så jag har tagit det lugnt. Gjorde dck ett zumbapass i förrgår och ett yogapass igår och det gick bra. Ska prova jogga idag varvat med mycket gång förstås. Men jag måste vara försiktig så jag inte pajar knät igen. Tycker det är så himla roligt att träna så jag vill verkligen inte bli skadad.
Har kommit in på en ridkurs så jag ska börja rida en gång i veckan. Jättekul! Jag red ju lite på en Islänning i höstas, men jag tycker det är roligare att ha en ridlärare så man får lära sig saker, så det ska verkligen bli superkul!
Pigan fick blåsa såpbubblor för första gången i veckan och det tyckte hon var så roligt, hon skrattade högt åt alla skojiga bubblor.
Även bokat resan till Stockholm och Tjejmilen. Jag fick boka från Luleå eftersom resorna hörifrån var så dyra. Skulle bokat så jag först tittade på resor och det kostade 1700 härifrån, men jag väntade ju och då hann det bli dyrare. Nu fick jag betala 1500 från Luleå och då måste jag även köra dit. Nåväl. Jag får spendera tid med Lena och det blir ju kul.

No comments: