Tuesday, April 9, 2013

Från soffpotatis till...

Det är helt sant att man mår bättre när man gör sig av med energiätare. Jag mår toppen efter att ha gjort mig av med en som bara tog och tog. Jag mår SÅ MYCKET BÄTTRE, helt klart!

Helgen har varit bra, ja jag har ju varit ledig i fyra dagar och det har varit superskönt.Jag har börjat med ett löparprogram inför tjejmilen, och jag har hunnit vara ut och springa en gång. Jag tog det faktiskt lugnare än programmet eftersom jag är så fasligt otränad - aldrig varit så otränad som jag är nu! - och sen har jag tagit långa promenader också. Igår drack vi även en kopp kaffe hos Biggi innan promenaden tillbaka. Vädret har varit toppen också, helt underbart.

Ska göra iordning pigan strax och åka till dagis, och sen är det jobb för min del.

No comments: