Friday, March 22, 2013

Här är jag!

Jag är dålig på att uppdatera och det är tråkigt, för det är roligt att gå in och läsa vad man hittat på genom åren.
Är flunsig, har varit sådär lite halvsjuk i ett par veckor nu, var ju sjuk denna tid förra året med och då var jag ju hes i flera veckor, peppar peppar - det är jag inte nu, men har hosta och är snuvig.
Var i Stockholm över dagen på kurs i förrgår, det var trevligt. Hade lunch med Jocke och Beate och strosade lite på stan, hann ju det eftersom kursen var bara på tre timmar. Det blev inköp från Åhlens, HM, Lagerhaus och förstås Indiska.
Pigan har sovit hos mamma och pappa och jag har sovit hos oss, detta för att hon somnade igår i min famn när vi var där på kvällen. Jag skulle hämta henne efter att ha handlat och fixat lite hemma, men lilltrollet somnade alltså. Jag sov till 7.30 vilket är en enorm lyx, det blir ju ofta tidiga mornar, igår blev det kl fem....
Ska fixa lite mer här hemma och sen åker jag till mamma och pappa, jobbar sen 13-17 och är därefter ledig i fyra dagar...Härligt!!

No comments: