Friday, March 22, 2013

Dundret Runt

Jobbade igår och det var ju helt ok. Ganska mycket folk. Ska nog iväg till stugen idag, har inte varit där speciellt mycket detta år, en gång tror jag. Det är Dundret Runt och de har en kontroll där så pappa är där just nu och donar. Jag är ledig nu i fyra dagar, det är otroligt skönt. Har inga planer, hoppas på att bli frisk så jag kan börja träna. Har aldrig varit i så dålig shape som jag är nu.
Är superstresad över Ziggy som är kvar i L.A., han bor med Tina nu men hennes katt är inte superförtjust i honom och de kommer inte så bra överens.  Måste hitta en permanent lösning för honom men det är ju inte så lätt, speciellt inte att vara här och han är där. De lösningar jag trodde mig hittat har ju inte funkat.
A har åkt ner till Frankrike och hälsade på Blue, jag skickade med en sminkväska med smink för säkert tusen spänn. Hon är ju 16 år och sånt är man ju intresserad av vid den åldern. Nu vill pigan bygga med klossar så jag måste gå.

No comments: