Friday, April 13, 2012

Lördagmorgon och solen lyser

Gomorron! Har vaknat vid halv fem i vanlig ordning. Men jag lägger mig ganska tidigt även om det aldrig blir en helnatts sömn. Igår var jag supertrött, är lite piggare idag men inte helt ok. Måste börja träna, funderar på träningskort men jag är lite osäker eftersom jag inte direkt är nån gymperson - gillar bättre att vara ute och träna, vilket inte alltid är helt lätt här. Jag tänker på kylan i vintras och nu är det ju snö kvar så jag kan inte jogga...Eller det kan jag nog men jag väntar nog tills det smält så jag kan springa i elljusspåret. Konditionen är ju så kass så det blir inte helt lätt att börja motionera igen.
Jobbar idag från halv 12 till 15 och sen är det helg för mig också.
Ska nog till Luleå i maj för att gå en Clarins-kurs. Har inte kunnat gå några kurser innan eftersom pigan varit så liten men nu är hon ju större och kan äta mat och mamma kan följa med till Luleå.
Funderar på när jag ska ta semester och vad vi ska göra. Jag är osäker på hur många dagar jag har så jag måste ringa kontoret och kolla. Är jättesugen på nån weekendresa men vi har i och för sig tänkt åka ner till Milano och hälsa på Ann-Helen.

No comments: