Sunday, February 17, 2013

Dagis

Ska iväg med pigan på hennes första dagisdag - idag ska vi bara vara där en timme. Hon kom inte in på det dagiset jag ville men det är så många barn som väntar på plats så de har öppnat upp en avdelning. Sen så kan man söka om flyttning till hösten.
Ledig idag och imorron plus igår, superskönt. Var till stugan i lördags och körde ca en timme med slöslunga, snacka om träning! På fredagmorgonen var jag på yoga och det har jag cokså haft träningsvärk av, men det är skönt att träna.Är lite snorig men annars klarat mig fint från alla förkylningar och flunor, ta i trä!! Man kanske inte ska ropa hej.... Men jag har druckit silvervatten som sägs döda virus och baciller.
Här är några bilder från L.A. och Stockholm:



Ska iväg senare idag och prova en häst som jag kanske ska börja rida, vi får se.

No comments: