Saturday, September 8, 2012

Tvättstugemannen

Nu har Ashlee varit här och det var jätte trevligt. Han är ju ett godismonster så jag har vräkt hela veckan tack vare hans besök - ja, så dålig karaktär har jag att jag inte kan stå emot när det finns sötsaker.
Pigan har såklart haft jättekul med sin pappa och det var inga konstigheter alls att hon inte sett honom på ett tag.
Söndag idag och jag har inga planer förutom tvättstugen, tvättar just nu. Snuggles är hos min kompis Maria för Ashlee ska ju till Tunisien och filma och eftersom pigan är allergisk så kan han inte bo här, tyvärr. Men jag har tagit honom på prommis varje dag så han inte ska tro att han är bortglömd, igår följde även pigan med i vagnen.
Strålande sol idag, undrar vad man ska hitta på. Borde ju ta en promenad i det fina vädret eftersom jag inte tagit min powerwalk på hela veckan. När ska jag egentligen komma i forn igen?? Gravidkilona sitter fast och vill inte ge med sig men å andra sidan kan jag inte påstå att jag ätit speciellt bra. Nya tag i morron...Då är det ju måndag...

No comments: